Klantenservice
Heb je een klacht ?
Hier lees je alles wat je moet weten.
Klachten
Ik heb een klacht. Wat nu?
Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat vinden we erg vervelend! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zencasa.nl. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via onderstaande link:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Nog niet gevonden wat je zocht? Geen probleem! We helpen je graag. Neem via de onderstaande knop contact op of stuur ons een mailtje via info@zencasa.nl.