Klantenservice

Heb je een vraag over betalingen ?

Hier lees je alles wat je moet weten.

Betalen

Betaalmethodes

Bij ZENCASA kan je op meerdere manieren betalen. Bekijk hieronder de verschillende betaalmethodes. 

  • iDeal: Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling. 

  • Klarna: Met Klarna kun je gemakkelijk achteraf betalen. Zo weet je zeker dat jij jouw bestelling in huis hebt, voordat je het aankoopbedrag moet betalen.

  • Creditcard: Als je kiest voor een betaling met creditcard, heb je de optie om met Mastercard of Visa te betalen.

  • Apple Pay: Bestel je via je iPhone? Dan is het mogelijk om te betalen met Apple Pay. Hiermee kun je gemakkelijk en snel jouw bestelling afronden.

  • Google Pay: Heb je je betaalgegevens aan je Google account gekoppeld? Dan kan je ook met Google Pay betalen.
Kortingscodes

Heb je een kortingscode van ons ontvangen? Volg onderstaande stappen om deze te verzilveren.

  1. Ga naar je winkelmand en zorg dat je al je gegevens juist hebt ingevuld. 
  2. Als je doorgaat naar afrekenen zie je daar een vakje staan met ‘pas kortingscode toe’. 
  3. Als je hierop klikt, verschijnt er een balk waar je jouw kortingscode kunt invullen.
  4. Als de kortingscode is ingevuld, zie je de verrekende korting terug in het besteloverzicht aan de rechterkant. 

Voorwaarden kortingscodes 

  • Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken 
  • Een cadeaubon in de vorm van een code kan niet worden gebruikt i.c.m. een kortingscode
  • Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden 
  • Kortingscodes kunnen niet toegepast worden op artikelen in de aanbieding 

Heb je nog vragen over de voorwaarden voor kortingscodes? Neem dan contact met ons op.

Cadeaubonnen

Bij ZENCASA is het ook mogelijk om met een cadeaubon te betalen. Deze code vul je in bij het afrekenen in hetzelfde veld waar je normaal gesproken de kortingscodes invult. De waarde van de cadeaubon wordt dan automatisch van het bedrag van de bestelling afgetrokken.

Betaling mislukt?

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen?

  • Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven 

  • Twijfel je nog steeds? Neem dan even contact met ons op. Dan checken wij of de betaling goed is doorgekomen.

Nog niet gevonden wat je zocht? Geen probleem! We helpen je graag. Neem via de onderstaande knop contact op of stuur ons een mailtje via info@zencasa.nl.

Naar contactformulier